Firma nasza planuje uruchomić usługę wykonywania badania technicznego (przeglądu pojazdu) w domu u klienta. Chcąc dalej utrzymać opinie sieci najlepszych stacji diagnostycznych planujemy uruchomić serwis gdzie klient będzie mógł za dodatkową opłatą ( myślimy, że będzie to ok 50zł ) zadzwonić i umówić termin wykonania przeglądu auta ( badania technicznego) i wykonać go bez wychodzenia z domu. Serwis miałby polegać na bezpośrednim odebraniu pojazdu od właściciela przez naszego pracownika, a po wykonanym badaniu technicznym pojazd zostanie odstawiony z powrotem pod drzwi.
Ciekawią nas Wasze opinie na ten temat czy serwis taki cieszyłby się zainteresowaniem czy raczej nie ?
Zapewne wynik pozytywny ? Bo w przypadku wyniku negatywnego klient zapewne nie byłby zachwycony zwłaszcza zatrzymania dowodu rejestracyjnego.
Jeśli samochód będzie odbierany przez mechanika z pewnością nie zabierze on pojazdu, w którym należy zatrzymać dowód rejestracyjny.